Študiram ekonomijo in sem iskala delo, kjer bi lahko delala preko računalnika ali telefona. Nisem namreč imela avtomobila, da bi si lahko privoščila terensko delo. Zasledila sem oglas, da telefonski marketing išče osebje za delo. Prijavila sem se na predavanje, ki so organizirali.
Najprej je moral vsak prodajalec osvojiti določena znanja. Ne glede na to kakšen izdelek telefonski marketing ponuja po telefonu, obstajajo osnove komuniciranja. Najprej se je seveda potrebno prijazno predstaviti in povedati bistvo. Ne smemo biti vsiljivi. Iz začetnih osnovnih informacij preidemo k bistvu. Tu moramo znati stranko nekoliko prepoznati, kaj ji najbolj ustreza. Ker ne vidimo mimike obraza in kretenj rok, je to nekoliko težje. Zato je priporočjivo, da najprej vadimo sami. Mogoče še celo snemamo, da se poslušamo kako govorimo. Ljudje včasih ne prepoznamo, kakšna je naša navada pri komuniciranju. Vendar telefonski marketing mora biti uspešen in stremeti k doprinosu. Ne gre samo za komuniciranje ampak je potrebno izdelek prodati. Ko sem se naučila osnov, ki ga zahteva marketing, sem se podala v realizacijo. Moj prvi telefonski marketing je temeljil na prodaji dodatkov k prehrani. To mi je bilo nekoliko lažje, kot kakšna tehnična zadeva. O dodatkih k prehrani sem že imela nekaj predznanja.
Prva stranka je bil moški, star okoli štirideset let, ki je bil po poklicu skladiščnik. Pogovor je bil precej težek, ker me na začetku ni želel niti poslušat. Prijazno sem rekla, da mu bom res vzela samo nekaj minut in da ne potrebuje ničesar kupit v kolikor ne želi. Prepričala sem ga, da mi je namenil nekaj časa po telefonu. Prešla sem na bistvo. Ker je rekel, da ga bolijo mišice ponoči in da ima težave s krči, sem mu ponudila magnezij. Strinjal se je in tako sem prodala svoj prvi izdelek. Potem je bil telefonski marketing manj stresen. Hitro sem razumela stranke in tudi prodala veliko izdelkov za kar sem bila tudi nagrajena.